Träning hit, träning dit.

Grotesk träningsvärk i ryggen och ömmande triceps. Trots trötthet deluxe igår genomförde jag ett kanonpass med bra kontakt! Viljan är med mig och små höjningar ploppar upp! Tanjerade dessutom mitt PB i dips, 10 st. Jag är fan nöjd med att ha gått från 4 st - 10 st på en månad. Nästa gång vill jag ha en 11:a!

Sitter och dricker mitt kaffe just nu. Runt 12-snåret ska jag upp och bränna av ett benpass. Har funnit kärleken där också. :) Brabrabra! Ska testa lite lite raka marklyften för första gången. Träningstok som man är och aldrig har testat, jag vet att det låter knäppt. Jag ser det som något positivit nu, jag "ser" min vilja mer nu än någonsin!

Dags att packa väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0