Morgonstund har guld i mun.

Säger man så? Struntsamma, bra start på morgonen med 43 minuter på bandet, och idag 400 kcal förbrukade under min "powerwalk". Ibland väljer jag att gå till gymmet och köra på bandet istället för att ta en morgonpromenad ute nu när det är så kallt. Gör ingen större skillnad då det ligger 3 minuter hemifrån och jag då dessutom vet att jag inte kan fuska med hastigheten när jag känner mig trött. :)

Mina planer var egentligen ett styrkepass i form av rygg och triceps, men när jag fick börja 12 istället för 14, valde jag att skippa det och köra kardio istället. På så vis kunde jag få lite mer sömn som min kropp behövde så mycket! Hoppar rygg denna vecka och klämmer in triceps ihop med benen imorgon istället. :) Det jag vet om att jag behöver träna mer på är just triceps .. och mina små axlar som jag körde igår (som jag förövrigt har en fin träningsvärk i!). Ska därför försöka fokusera lite mer på dem ett tag. Det syns på min kropp vad jag tycker är roligast att köra. :) Glöm inte benen förresten .. baksidan! Jag har fått upp motivationen vad gäller benträningen så de är påväg!

Helgen ska bestå av vila .. det är underskattat har jag hört. ;) Jag kan nog behöva det även om det är tråkigt att vila. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0