Mina ben känner att de lever idag.

Träningsvärk i baksida lår, alla tiders. Jag ragglar fram som en tant på 90 basst. :) Raka marklyft, hej på er, er ska jag träffa igen!

Lång dag på jobbet idag, men en trevlig dag! Har lärt mig en del nytt och jag börjar känna mig säkrare bakom disken. :) Och så blir det konferans måndag - tisdag nästa vecka med övernattning på hotell. Grymt! Hotellfrukost är ju typ bäst!

Längtar förövrigt till morgondagens gympass. Bröst och biceps står på schemat, samt lite kardio. Beroende på hur benen mår kanske jag slänger in mage istället, men det får morgondagen utvisa. :) 4 timmar kvar, sedan hem till sängen för att ladda batterierna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

marklyften är väl främst för ryggens nedre del, inte baksida lår?

2010-10-28 @ 23:04:03
Postat av: emma

Det beror på hur du utför marklyften. De raka marklyften tar främst på baksida lår, men även tar även fö ländryggen.

2010-10-29 @ 07:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0