Mål i sikte?

Har du några mål? Har du ett specifikt mål? Vad som i livet, finns det något du verkligen vill och ska klara av?

Mål är alltid bra att ha. Att ha något att "ta på", för att kunna motivera sig och göra mening av något i livet. Det är och andra sidan inte det lättaste att formulera. Övergripligt, jo visst, men inte om man ska bryta ner de i mindre bitar, till något som man kan mäta och se resultat igenom.

Det definitivt roligaste som har skett vad gäller träningen och motivationen är den "pushningen" jag har fått på gymmet. Ibland är det skönt att få saker bekräftade på annat håll, av folk som lever i träningsvärlden. Vill man så måste man satsa och det är det allting handlar om, att bestämma sig, visa kämparglöd och skita i vad andra tycker (om de inte håller med dig ;D) haha.

Blev ett benpass efter jobbet idag. Hade tänkt kondition då jag trodde jag skulle vara trött efter uppstigning 04:25, men kroppen var med mig och nu sitter jag här hemma med trötta ben. Baconlindad kycklingfilé med fullkornsris väntar till middag. GOTT!


Kommentarer
Postat av: Micke

Gillar din inställning till träning, det märks att du tar det på största allvar. med en proffs fotograf, en bildserie och vips så har du nog sponsring på G. Tycker absolut du ska sikta på Body Fitness..



Du har allt stöd från oss på Sats Haninge



//Micke

2010-10-13 @ 01:01:12
Postat av: Emma

Det är utvecklande och inspirerande att träna hos er. Jag tvivlar inte på ert stöd en sekund! Viljan och tron (på mig själv) har blivit mycket bättre.



Det är ju så att det är viktigt att omge sig av människor som tror på en, pushar en och hjälper en att göra det man vill, så jag tar vara på dina ord, jag återkommer :)



2010-10-13 @ 06:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0