12 timmars sömn ungefär.

Säger något om hur skönt det var med en LEDIG dag idag! :) Jag är "duktig" med sömnen, då jag vet att jag behöver all sömn jag kan få när jag tränar mycket och jobbar. När jag jobbar de tiderna jag gör blir sömnen ibland lidande och 4 ½ timmars sömn är vad jag får vissa nätter, klart det känns.

Efter många timmars sömn vaknade jag upp helt död (för mycket sömn?!). Mysfrukost med Andreas på det och sedan hem för att börja med dagens bestyr. Ett pass på gymmet i form av axlar och kardio. Jobbade på riktigt bra med axlarna och fick allt på köpet; pump, kontakt och mjölksyra. På ett sätt är axlar min värsta fiende för mjölksyran de bjuder på är hemsk, riktigt jävlig! Nöjd stegade jag iallafall upp på bandet i 26 minuter och tog en powerwalk för lite extra förbränning efter gårdagens godis. Solning på det och jag känner mig som ny! Imorgon väntar konferens, lite träning och filmning och då vill man ju känna sig "fit for fight!" :)

Hemma igen gjorde jag entre i köket. Pasta, köttfärssås och sallad. Emma kan också! :D Övning ger färdighet, helt klart! Efter måltiden med la familia plockade jag fram packningslistan och satte igång. Mycket som ska med även om det bara är i 2 dagar .. Jobbkläder, fritidskläder, träningskläder, finkläder, skor .. Smink, duschgrejer och annat småplock. Kulkulkul! :D

Hade velat bjuda på bilder, men glömde såklart kameran hemma och nu vill jag mest krypa upp i soffan och kolla Ensam mamma söker och dricka Cola Zero. Blir en portion Slow Protein innan sängdags runt 10-snåret. Klockan ringer 4 imorgonbitti. Måste göra mig lite extra fin inför morgondagen. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0