smaklösa morötter och en god proteindrink.

1 ½ timme kvar nu. Dags att börja räkna ner innan man får åka hem och äta god middag och bara vara! :) Tiden på jobbet har nästan sprungit iväg och det känns som att jag har fått en del gjort. Bra känsla.

Har förövrigt tittat flera gånger på min svettiga bild lite längre ner. Den får mig att vilja svettas igen! Den får mig att längta till imorgonbitti! Undrar om man ska få arslet ur vagnen och be om lite hjälp med mått ikväll? Något att "ta" på, något att se en förändring utefter även om denna mätning skulle ha skett innan en förändring ens var på gång. :)

Har just ätit 2 smaklösa morötter (skitäckliga faktiskt!) och druckit en proteindrink. Stilla hungern lite inför den kommande middagen. :)

Jag vet vad någon tänker nu .. "för lite emma" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0