Hejdå träning, hej jobb!

Glöm träning, här kör vi jobb hela dagen och kvällen lå-å-ång istället! Trött (som fan) och helst hade jag velat kört mitt gympass för att sedan få krypa upp i soffan, men nu sitter jag här och ingen träning blir det idag heller. Det är nog det uteblivna gympasset som irriterar mig mest. Jag var TAGGAD! Utebliven träning idag = dubbelpass imorgon? Får se vad kroppen säger efter ordentligt med sömn, och ska försöka hinna uträtta lite andra ärenden också.

Ca: 6 timmar kvar på jobbdagen, sedan hem i yrvädret för att SOVA. Ska knåpa lite och se hur jag ska lägga upp veckans träning. Mitt fokus ska iallafall ligga på axlar, ben och rygg framöver, och hinns det inte med mer än så får det bli 1 pass för vardera prioritet. :)

Skönt att lyckas hålla matbiten bra under veckodagarna iallafall. Tror jag ska skippa godsaker i helgen nästan helt och hållet. Det är så jädrans lätt att slinka dit igen, och det har blivit lite för mycket av det goda under helgerna de senaste veckorna. :)

Kroppen är mitt redskap och jag har kontrollen över den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0