fredag 2010 - 11 - 12.


Mina morgonpromenader är nästan obefintliga för tillfället, mest pga. jobbet då jag antingen börjar tidigt och inte hinner, eller börjar sent och då vill hinna med styrka innan jobbet. Har börjat med 20 minuters kardio i slutet av varje pass för att få in förbränning. Oftast hinner jag med en dag i veckan med bara förbränning och som idag han jag med en "morgonpromenad" utöver mitt ryggpass som ska brännas av lite senare. :) Då vädret suger går jag hellre upp till gymmet och kör en sväng på bandet. :) 35 minuter blev det imorse och svetten kom glatt på besök.

Har ätit frukost och ska nu diska lite och plocka lite i rummet och invänta lunch så jag är redo för ett grymt pass i eftermiddag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0