:)

Träningen går iallafall bra! :) Det har skett lite förändringar med kroppen och det tackar och bockar jag för då de hjälper en att hålla gnistan uppe lite extra och får en att känna att det man gör ger resultat :)

Blev triceps, axlar och mage igår! La till dips och frenchpress till passet då jag är osäker på om det blir 2 eller 3 pass till i veckan (med dagens benpass inräknat). Gick fint. Lyckades få till 11 - 7 - 6 - 6 i reps på dipsen. Ingen styrkeökning men såväl lite mer uthållighet! Axlarna börjar se bättre ut och magen = lite träningsvärk idag. :)

Har druckit upp kaffet nu .. ska borsta gaddarna och sedan bege mig till gymmet för ett benpass. Morgon = inte lika pigg, så jag tänkte köra ett högreps-pass idag med lite lägre vikter. Variation förnöjer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0