Bra start på dagen.

Jag kan inte skryta med att jag höll mig vaken hela vägen till jobbet, för jag slumrade till ett par gånger på tåget, men väl på plats kom kroppen igång! 3 övningar för bröst och 3 övningar för magen, samt ett avslut på bandet där jag klev av när 200 kcal var förbrukade (jag förstår att man inte ska lita på maskinerna vad gäller kcal-räkning, men det ger mig ett "hum"). Drog en proteindrink på det innan jag gjorde mig vack(rare)!

Har precis ätit två små skivor valnötsbröd med massor av kalkon på, samt 1 ½ ägg och en clementin. Förutom att det känns som att "någon annan är här" så har morgonen varit strålande! :D Tror du på spöken? Hatar gamla lokaler som har konstiga ljud för sig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0