Det är roligt när det går bra.

Det är roligt när jeans som tidigare suttit tajt nu sitter lite ledigt och löst (på de rätta ställena). Den senaste tiden har jag verkligen fått till träningen och maten, och det har gett positiva effekter. Jag blir så nöjd! Självklart är träning ett stort intresse och jag mår bra utav det, men samtidigt vill iallafall jag komma någonvart med den, och därmed se resultat. Nu har jag det! Det här ger bara ännu mer motivation till att fortsätta och göra ännu bättre ifrån mig! T.o.m. ben som tidigare varit pest och pina har nu blivit lite roligare. :D

En sak till som är roligt är jobbet. Jag ångrar inte mitt beslut en sekund och idag ser jag fram emot ett par jobbtimmar tillsammans med Nina och de andra tjejerna! Att jag nu har så nära till jobbet bidrar ju även till bättre träningsförhållanden där jag hinner med längre pass på gymmet, så nu får allt trampen besök av mig igen efter varje styrkepass. Ca: 1 timme styrka, ca: 20 minuter tramp. Jag trivs så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0