-

När jag tänker tillbaka har jag ofta, om inte alltid blivit placerad i "andra facket" bland flera vänner och personer jag umgåts med. Ofta blivit förbipasserad och kanske "bortglömd"? Jag gillar inte den känslan. Det är som att folk kan bestämma när det är "rätt tillfälle" att träffa mig. Det handlar om när de kan och inte om jag kan, om jag har annat för mig. På deras villkor, inte mina, och istället för att kunna kompromissa talar deras jävla stolthet och ger inte vika för en sekund.

Fuck it. Sådana människor gillar jag inte, de har jag gjort mig av med.


Kommentarer
Postat av: Fia

Men hos mig ligger ni hela drösen i samma första fack :D!

2009-02-04 @ 13:23:13
Postat av: Mia

ush vilket hemskt fack. men vet va du menar, har varit med om såna placeringar själv. haha fast ja är en sån: antingen älskar man mig lr så hatar man mig. hahaha :P får väl hoppas majoriteten älskar mig!

Men mig emma kan du ringa så kan vi ses när DU kan :D

2009-02-04 @ 21:28:51
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0