Duktiga Emma!

Gymmet gick strålande! Var lite orolig för att känna mig matt i kroppen men passet flöt på bra och efteråt var jag trött, glad och väldigt nöjd! :) Körde igenom rygg, 3 övningar för ben (benböj, utfall och ytterligare en övning för baksida lår) och avslutade sedan med 25 minuter på trampen. Ser redan fram emot morgondagens morgonpromenad och gympass!

Andreas har förresten påverkat mig ytterligare ... Inte nog med att han har fått mig att tycka att det är okej (till och med mysiiiigt) med lena ben även på honom, att sushi är gott och att kesella med saft är mums, nu har han även lärt mig att äta jordnötssmör, av den nyttiga sorten. Det är en ekologisk variant (green chooise) som innehåller endast 13 g kolhydrater, men däremot mycket fett och protein. Han fick ideén från en fitnessblogg och jag måste erkänna att jag är fast. Vad kommer näst? ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0