:D

Efter två veckors "vila" pga. en envis jäkla förkylning! tar jag nu nya tag. Är fortfarande snuvig men jag känner mig redo för att göra ett nytt försök. Orkar inte vänta mer, får vara lite försiktig istället och inte börja med att köra 110 %. :)

Morgonen inleddes med en morgonpromenad på 30 minuter. HELVETE vad kallt det var! Höll på att frysa till en isbit ... Måste nog säga att det var tack vare kylan som benen pinade på riktigt bra, så efter 30 minuter kände jag mig trött och en god frukost satt fint inne i värmen. Efter jobbet väntar ett gympass! Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köra, men tror det blir rygg iallafall. Det är alltid roligt, och det är viktigt att börja med någonting positivt. Kanske slänger in 2 - 3 benövningar också, så även de får jobba lite. Är ganska usel på benträning.

Nu väntar en skön dusch så jag inte luktar illa på jobbet. Kanske inte för att gubbarna bryr sig, de kan lukta rätt illa de också ibland ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0