Bra vecka!

Bra vecka med bra träning! Märker skillnad på gymmet, både vad gäller ork och kroppens utseende. Blir riktigt glad! :D Strandsäsongen är i sikte! ;) Och jag ser fram emot att få glida runt med min skitsnygga tatuering på ryggen också!

Nu är det iallafall helg och det innebär vila denna gång. Hade tänkt träna på söndag men nu väntar en utgång på lördag, och då är inte träning ens att tänka på dagen efter. :) Mys, bio, mat, party och deg är vad som väntar!  Jäkligt skönt, och ännu skönare när jag är lediga heeela helgen, som tyvärr bara händer en gång i månaden. ;)

Nu kallar jobbet iallafall! Ska springa förbi Deep och köpa den snygga jackan jag hittade igår bara! Jag har alltid velat ha en schysst parkas men aldrig hittat någon som jag känt för direkt, men nu gjorde jag det, och förlåt, men jag tänker inte missa den chansen! Jag blir snygg i vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0