Vart tog alla mina vantar vägen?

Det är kallt ute, riktigt kallt! Som den fjolla jag är så fryser jag väldigt lätt om mina händer, och vad passar då inte bättre än att jag har slarvat bort alla mina fingervantar som jag har när jag är ute och går? Fick låna mammas men det stör mig lite, för jag tror aldrig jag har gått igenom en vinter utan att i princip tappa de vantar jag köpt. Det blir till att gå till barnavdelningen och köpa nya i år, igen ... :)

Morgonpromenad flöt iallafall på bra trots en seghet i kroppen, lite sådär förkylningsseg, men skiten bryter aldrig ut, den bara ligger där och pyr om vartannat. Skulle hellre bli sjuk så jag inte har något annat val än att vila, och sedan få köra på bra, på riktigt. Nu blir det någon vecka i sträck sedan får jag vila någon dag för att jag inte vill riskera för mycket. Körde trots allt på bra hela förra veckan och gårdagen var bra, så jag tar mig nog en vila ikväll, fixar lite saker och myser ner mig hos Andreas istället. Sköter jag matbiten så är ingen katastrof skedd. ;)

Jag är glad över att motivationen åter är bra. Den har gått upp och ner men nu tänkte jag hålla lite extra hårt i den ett tag, så jag kommer någon vart. :) Ha en ätardag, men i övrigt äta bra, träna bra och fixa en pigg och fräsch kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0