Sniglar tar sig nog fram fortare.

Imorse gick det inte snabbt ute längst gatorna. Benen var trötta och tunga, de ville liksom inte pina på. Efter ca: 40 minuter fick jag ont i magen också, vilket inte gjorde saken bättre heller ... Men om man ska se det från den ljusa sidan: jag var ute i 1 timme och gick, dvs. fläsket fick röra på sig och det är faktiskt bättre än att ligga hemma och lata sig. :) Ja, om du ser det ur ett träningsperspektiv förstås, sängen är ju väldans skön den också så ibland får man prioritera även den. Vila är viktigt!


Vaknade förresten två gånger inatt, och båda gångerna var jag helt säker på att Andreas skulle ligga bredvid mig, men han gjorde ju inte det. Blir man inte besviken då eller? Ge mig ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0