...

Den senare delen av gårdagen var bra. Gympasset gick strålande och därefter fick jag ligga och kramas med Andreas i soffan hela kvällen. Vad mer kan jag begära? :) Dock var jag förbaskat trött och imorse också tydligen för jag försov mig i ca: 40 minuter. Det är inte likt mig! Typiskt då morgonpromenaden blev lidande, blev bara 30 - 35 minuters promenad istället för 1 timme, men det är ju bättre än ingenting. Var dessutom duktig och åt havregrynsgröt med proteinpulver i, och 2 äggvitor på sidan om till frukost nu. :)

Jobb 12 - 16 väntar idag, sedan förmodligen ett benpass på gymmet. Får se hur tröttheten artar sig, om den inte ger med sig så bestämmer jag mig för att vila. Det är inte värt att träna när kroppen känns sliten. Tycker inte att den borde behöva göra det, men om den gör det så gör den det, då får jag lyssna på den.


"Ta hand om er!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0