Vad är detta?

Nu är det nog 2 veckor sedan jag befann mig på gymmet pga. olika orsaker, nu vill jag dit! 2 veckor, ni hör ju själva hur det låter ... Är väl någon höstskit jag åkt på, trötthet i alla vrår. Sånt gillar vi inte! Håller en tumme för att kunna bege mig upp idag efter jobbet och genomföra något styrkepass eller eventuellt ett konditionspass. Längtar efter känslan i kropp och knopp, både före, under och efter ett pass.

Morgonpromenaden imorse på ca: 45 minuter gick iallafall bra. Med mycket kläder blir kylan nästan behaglig när man går längst gatorna. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2veckor sjuk? shit, det är ju jätte länge. Du kanske borde gå till vårdcentralen och kolla dig? Det kan ju va influensa eller något. Du kan ju få pencilin så du blir frisk snabbare:) iaf om det är bakterier, fast e det virus så måste du vänta, för det kan endast kroppens immunförsvar bota. fast virus tar sällan så lång tid som 2veckor.

Hoppas du blir frisk snart. :) Kom ihåg: så länge man har ont i halsen ska man inte träna, fast snorig och sånt kan du va hur mkt osm helst och träna ändå, det är inte farligt:)



2008-10-28 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0