Tears of the sun.

Idag var jag duktig på gymmet (igen)! Körde 1 timmes kondition i form av löpning, gång i rask takt och en stund på trampen. Blev glad över att jag orkade springa så pass "länge" i sträck som jag orkade, samt gick i bra tempo med lutning utan att få ont i benhinnorna. Har en jäkla förmåga att få det annars ... Svettig gick jag hem i kylan som svalkade skönt mot kroppen, och nu sitter jag här och har precis stoppat i mig köttbullar och pasta. Mums! :)

Ska strax hoppa in i duschen och göra mig redo för att mysa ner mig i sängen och se på "Tears of the sun". Riktigt bra film, se den! Jag brukar inte gilla krigsfilmer men denna är bra, den har någonting mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0