"För att du är så biffig eller?"

Det var lite komiskt igår på gymmet. Snackar en del med en av killarna och mitt i allt beklagar jag mig över hur svårt det är att hitta kläder ibland, att det kan kännas helt omöjligt. Då kommer en annan kille med en instickare: "Vadå? För att du är så biffig eller?" och skrattar roat. Men man ska ju ha roligt mellan allt stånk och stön också. :) Dock för att vara ärlig så är det ibland jobbigt, speciellt när det gäller att köpa kappor eller vissa klänningar, allt är bara rakt och smalt. Jag är smal, men inte rak ...

På tal om gymmet, passet igår gick riktigt bra. :) Körde mer eller mindre super-set men det mest för att hinna med allt på en timme, dock tar det på ett helt annat sätt, kroppen hinner aldrig varva ner, den går hela tiden på högvarv. Skön känsla! Morgonpromenaden imorse gick också galant. Ska se till så att kvällens konditionspass på gymmet även det blir ett lyckat sådant! :)

Kommentarer
Postat av: carolina

vad duktig du är med dina morgonpromenader :)

2008-10-08 @ 12:51:49
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0