Vad är träning för dig?

Träning är ett brett begrepp. Träning kan för olika individer innebära olika saker, vad är träning för dig?

För mig är träning glädje, det är en aktiv livsstil som bidrar till ett bra mående. Träningen är en del av mitt liv och den jag är, jag fungerar bäst tillsammans med den. Praktiskt innebär det inte bara att trötta ut musklerna tillsammans med stålet eller att dra en runda i spåret, det kan bara vara att komma ut och röra på sig, att ta en "powerwalk" längst stadens gator. Du väljer själv vad träning är, men kom ihåg en sak, det ska vara roligt!

Morgonrundan imorse var uppfriskande, like always! Jag mår great nu när jag kommit igång på allvar och tagit tag i "den aktiva livsstilen" tillsammans med bättre mat. :)

Den här gången är det på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0