Tvåsamhet.

Allt det som jag känner
allt det som jag vill.

Låt mig vara din vän
föralltid vid din sida.
När du behöver någon att prata med
lovar jag att finnas vid dig.
När du inte orkar hoppas
då gör jag det åt dig.
När du inte vågar tro
då gör jag det för oss båda.

Jag lovar att vara där,

vid din sida,
i alla tider.


Du är en strålande stjärna

på en klarblå himmel.

Du lyser starkare

än alla andra tillsammans.

Du har något ingen annan har.


Du är du

och det ger mig hopp

hopp om en ljusare värld

med kärlek

med lycka

och tro.


Ensam är stark

men tillsammans är man starkare.

Tvåsamhet

det finaste vår värld kan ge oss.


Kommentarer
Postat av: biljana

sov gott :-)

2008-06-23 @ 23:53:47
URL: http://talktomyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0