Träningsschema.

I mitt huvud finns det ett uttänkt träningsschema för muskelgrupper och dagar, men har lärt mig att det inte alltid är så lätt att efterfölja då det finns en det saker att anpassa sig efter, därför kör jag endast på att lägga in träningspassen som "1, 2, 3 och 4" och vad som ingår i vardera pass. Upp på detta tar jag mina morgonrpromenader varje morgon det är möjligt. Ett och annat styrkepass kan få bytas ut till ett konditionspass om jag känner för det också ...

Träningspass:
1 - Rygg och mage
2 - Ben - fram/baksida, samt vader
3 - Biceps, triceps och mage
4 - Axlar + traps

Vid alla träningstillfällen (med ben som undantag ofta) ska jag försöka hinna med 15 - 20 minuter på trampen för att få lite mer av "fettförbränningsvaran".

"Det här kommer gå grymt, jag vill det så jävla mycket!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0