"Solen skiner och jag är glad".

Nymatad med frukost bestående av två äggvitor, samt en tallrik verumfil med lite müsli och havreringar och ett glas vatten. En välsmakande frukost efter min morgonpromenad som idag flöt på galant! :) Gick lite mer än en timme i solskenet och ibland känns det sådär löjligt enkelt att pina på, trots få timmars sömn ... Och jag klagar då inte!

Dagar som dessa känns ibland lite jobbiga att jobba, då solen skiner och det är 17,4 grader varmt 08:30 på morgonen ungefär, men som jag sa till min jobbarkompis; "Det blir inte bättre av att jag klagar, jag får ändå inte vara ute i solen", så jag får vackert jobba mina futtiga timmar på dagen och sedan ska jag njuta allt jag kan av solen och min egentid under promenaden efter jobbet. Dock börjar jag blekna så jag får nog allt besöka solariumet snart ... :D

"Det känns bra nu!"


Kommentarer
Postat av: carolina

vi håller tummarna för att solen håller hela dagen! hur äter du äägvitorna föresten?

2008-07-16 @ 11:13:29
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0