Träning och åter träning ...

Ett riktigt bra och svettigt pass igår på gymmet! Ryggen fick sig en genomkörare och även magen fick jobba på. Avslutade det hela med 22 minuter på trampen där svetten gladeligen kom på besök. Härligt härligt! :D
    Morgonpromenaden imorse blev på över 1 timme, uppemot 1 timme och 15 minuter. Även den gick riktigt bra, men det är ju så, med vilja går det mesta!

Har ätit frukost nu också, idag skippade jag gröten och tog en tallrik verumfilm med frysta bär, müsli och pistagenötter istället, samt mina två äggvitor på sidan om och lite vatten. Ibland måste man få "lyxa" till det, såå gott är det inte med gröt varje morgon, haha. ;)

Jobb 12 - 16 väntar idag igen, sedan hem och käka, samt ladda batterierna inför ett nytt gympass. Idag står ben på schemat, men tänkte lägga in triceps också då jag inte riktigt vet hur mycket jag hinner träna i slutet av veckan, så jag delar upp armar och lägger in triceps med ben och biceps tillsammans med axelpasset imorgon. Hinner jag träna på fredag kan jag då istället ägna mig åt att förbränna lite fett, det skadar inte. :)

Som avslutning på dagen skall jag få mysa med min Andreas! :D Kan det bli bättre? Du gör mig så lycklig! Längtar efter dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0