Sömn ÄR viktigt!

Det var motigt att gå upp imorse men tack vare motivationen till träning och ett "nyttigare liv" kom jag iväg. Blev kvar ute i lite mer än en timme, men måste erkänna att promenaden idag inte hjälpte mot tröttheten ... Jag behöver bara sömn helt enkelt, så ikväll får jag bumsa i bingen runt 11-tiden. Jag vet att det är fredag men jag behöver sömn och dessutom ska jag ändå upp och jobba imorgon ...

Har iallafall ätit en frukost nu, havregrynsgröt med linfrön, äpple och kanel, samt två äggvitor och ett glas mjölk. Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att piggna till liiiite till innan jobb 12 - 16 väntar på mig. Efter jobbet tänkte jag ta mig ytterligare en promenad då jag inte hinner träna något i helgen förutom en eventuellt promenad imorgonbitti, och därefter ska jag över till min morbrors tjej vars dotter fyller 18 år idag. Det ska bli trevligt! :)

"Ta hand om dig och din kropp!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0