"Ibland är det extra skönt med ledighet ..."

Är ledig idag, känns riktigt skönt att slippa vara på jobbet ... ibland blir det bara för mycket.

Steg först upp strax efter 5 för att göra Andreas sällskap vid frukosten och hinna mysa lite innan han skulle åka iväg till jobbet. När vi pussats och sagt hejdå la jag mig i sängen och steg därefter inte upp förrän vid halv 10. Jag behöver verkligen sova mer känner jag ...
     Därefter följde en morgonpromenad på ca: 1 h och 15 minuter precis som igår, och den var minst lika uppfriskande! Efter benpasset igår smög sig även träningsvärken glatt på besök så mot slutet värkte det litegranna i benen. :) Nu har jag ätit en frukost och sugit åt mig av den glada lönespecen som kom i brevlådan imorse, så det är väl dags att göra lite nytta nu också. T.ex. att diska och plocka undan i rummet?

Ikväll bjuds det på gym och besök hos min favoritmorbror som fyllde år igår. :) Ska självklart mysa med Andreas också, det är svårt att sova gott utan hans sällskap. PUSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0