Ännu en ny vecka!

Måndagen inleddes med en timmes promenad och en frukost upp på det där jag serverade mig själv en portion havregrynsgröt med äpple och kanel, samt två äggvitor och vatten. Jag och Andreas avslutade trots allt veckan igår med att trycka i oss nästan en hel kladdkaka var. Tjockisar? inte alls .. :)
    Förra veckan var jag dessutom riktigt duktig med maten! Det enda dåliga på hela veckan som slank ner i magen var ett glas cola till middagen i fredags samt mindre än 0,20 liter vaniljglass, + kladdkakan igår då, men det var man värd!

Nu ska jag göra mig iordning sedan väntar jobb 12 - 16 och därpå ett konditionspass på gymmet. Svettigt skall det bli! :D


"Tänker på dig hela tiden Andreas, du är det bästa av allt".
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0