Pluggeliplugg och träning!

Uppe med tuppen (nästan iallafall) för att komma igång med dagens pluggeliplugg! Har fixat med mina VFU-mål samt kollat igenom anteckningarna från en av föreläsningarna och renskrivit de så de bara är att printa ut tillsammans med alla instuderingsfrågorna. Nästa punkt på plugglistan att pricka av är att läsa röstergonomi-häftet inför morgondagens röstseminarium. Känner för att spara Dahl - språkets enhet och mängfald till sist då det är den tyngsta delen av "dagens-att-göra".

Satsar på häftet närmsta timmen och sedan kör jag en paus och drar till gymmet så jag får pepp och energi inför Dahl! Träning, träning, träning <3! Mina ben är mer eller mindre mörbultade efter tisdagens benpass och efter ett grymt ryggpass igår känner jag av den också, riktigt ordentligt.

Träning är min passion i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0