Plugg, plugg och lite mer plugg! <3

Ibland är det frustrerande att hur mycket man än pluggar så har man minst lika mycket kvar att göra framöver. "Jag vill plugga! Jag vill plugga! Jag vill plugga!" ska funka har det sagts. ;) En del saker är mer intressanta än andra, men rent generellt är det skönt att få aktivera hjärnan igen och känna att jag gör något bra för min framtid. :)

Uteblivet bloggande är ett resultat av skola, plugg, gymma, och mysa med människor som gör livet gott! <3 Om jag tidigare värdesatt gymmet högt må jag göra det ännu mer nu. Efter en dag i skolan är det guld att glida ner till gymmet, släppa tankarna och låta kroppen arbeta fysiskt. Väl hemma igen är jag redo för hjärngymnastik och jag lovar att det alltid går så mycket bättre än utan träning emellan!

Imorgon blir det dock vila och kvällen skall spenderas med vänner och god mat! Brabrabra!

Kommentarer
Postat av: Your worst enemy..

..and it's not Östen!



Gymnolla, gymnolla, gymnolla!

2010-09-10 @ 19:36:03
Postat av: emma

Vem kan det vara? :O

2010-09-11 @ 00:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0