I smile.

Uppdatering har inte legat högst upp på prioriteringslistan. Det har funnits så mycket annat att ta in och bearbeta, och att sedan ta vara på de bra sakerna i livet, de nära och kära som gör en lycklig. <3

Det har redan gått en vecka i skolan och det har inneburit allt från nya synsätt, nya människor att lära känna, kunskap, ord, en annan "livsstil" osv .. Man har nästan slagit knutar i huvudet på en själv med allt tänk om hur saker fungerar, vart man hittar det och hur man ligger i fas men jag är lycklig ändå! Det är nytt och spännande! Nu har jag givit mig in i det här och då är det allt eller inget som gäller. :) I början är alla lite smått förvirrade och det är en tröst i sig att inte vara själv. Allting löser sig till slut. ;)

Var ut en sväng imorse längst gatorna. P.ga. de tidigare mornarna under veckan har jag inte hunnit ta någon "morgonwalk" så jag kände för att passa på. Frukosten blev liiiite godare än vanligt då hungern blev mer påtaglig, och nu sitter jag här redo att fixa mig inför jobb och vänta ut tiden tills bilen tar oss ut till dalarö, där båten i sin tur tar oss till Ornö och en kräftskiva med övernattning! <3 Känns grymt att få komma iväg med sweetpeople och bara ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0