Den stora skillnaden mellan att jobba och att plugga (+ jobba).

Plötsligt är all den fritiden som man inte visste vart man skulle göra av borta. Kan inte direkt klaga på brist på aktivitet! Man får se det positivt ;)

Lördag och helg .. egentligen min lediga helg men i och med min lediga söndag förra helgen för att jag skulle kunna åka med på kräftkivan får jag jobba idag istället. Hoppas på mycket att göra och glada kunder så dagen går fort och smärtfritt. :) Väl hemma blir det 1 - 2 timmars plugg innan mys hela kvällen väntar. <3

Vågen visar neråt och träningen går toppen! Har en teori om att vågen visar ca: 1 kg minus pga. att jag slutat äta 1 burk jordnötssmör uppdelad på 3 - 4 dagar som mellis/ vecka. Mycket (GODA!) kalorier där. :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha haha Emma! Jordnötssmör av allt. Du är bra!

2010-09-12 @ 14:57:30
URL: http://ahelgesson.blogg.se/
Postat av: emma

Det är ett ekologiskt jordnötssmör ;) Liiite nyttigare är "godissorterna" som finns. :) men fortfarande massor av kalorier!!

2010-09-12 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0