:)

Härlig söndag som har passerat. Morgonpromenad på 45 minuter efter 9-snåret i morgonluften. En rejäl städning av rummet på det, som i sin tur följdes av ett bröstpass på gymmet, samt 20 minuters kardio. Efter det har jag bara varit hemma, tagit det lugnt och ätit en del gott (men nyttigt). :)

Jag funderar på ett konkret mål med träningen, ev. en målvikt att sträva efter. Ska få arslet ur vagnen att fixa lite mått på kroppen också, som man kan jämföra med. Jag vet att det finns folk som tycker detta är helt onödigt och att man ska leva livet också, men det här är mitt liv och sätt att leva. Jag tycker om det, en himla massa! :)

Träning är en del av mig.



Kommentarer
Postat av: Maria

jag hänger lätt på. Ska vi sätta mål och pusha varandra?;) hehe jag älskar också träning;) typ om ett halvår ska man ha si och så mått ;P

2010-10-04 @ 16:17:08
URL: http://egooo10.blogg.se/
Postat av: Nicke Nyfiken :p

Ska fan köra på de oxå o checka av efter varje månad! :p

Träna o må bra!! :D

2010-10-04 @ 18:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0