Morgonpromenad i solskenet!

Kände mig halvt tvingad att kliva upp imorse för en morgonpromenad, bland annat för att det var länge sedan och jag varit lat på den fronten och bland annat för att jag stoppade i mig godis till bion igårkväll och kände mig som en fläskpadda. Efter en morgonpromenad kommer kroppen igång och energin fylls på :) Speciellt efter en promenad i morgonsolen. Lovely!

Till min stora besvikelse smakade inte godiset igår som jag trott, och känslan av "fan vad gott!" kom aldrig. Jag som inte ätit godis på länge och sett fram emot godispåsen i biomörkret. Ingen större förlusst dock :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig inför jobbet, efter blir det ett pass på gymmet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0