Jag älskar min träningsglädje!

Träning. Jag älskar träning. Jag älskar känslan i kroppen under passet. Jag älskar känslan i kroppen efter passet. Benpasset idag gick kanon! Trötta ben, men med en kopp kaffe i kroppen innan tidiga pass orkar man alltid pusha sig själv lite extra! Varje gång jag tittar mig själv i spegeln (speciellt under benpassen) undrar jag när mina ben fick sig lite mer muskler? Inte för att de är stora, men de är inte bara smala som tidigare, nu har de äntligen lite former!

Ska ta mig en dusch nu och sedan pysa upp till centrum. Ska inhandla lite gott och nyttigt inför tjejmyset ikväll och även kika på nya gymhandskar, träningslinne och ev. hellånga tights att ha under mina morgonpromenader. Tights är liksom min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0