Idag ska jag åka båt!

Kryssning tonight! Nu ska jag äntligen få använda tunikan, smyckena och väskan jag inhandlat för detta tillfälle! Känslan av "nytt och snyggt" är grym inför party då självförtroendet blir liiite, liiiite bättre! :)

Nu ska jag svida om till träningskläder och ladda lite inför gymmet. Känslan av en nytränad och stark kropp är inte heller dum! Tar självklart min lila cykel till gymmet som jag tror jag redan fått träningsvär i rumpan av. Är det möjligt?! Så otränad stjärt har jag inte!

Kommentarer
Postat av: anonym..

aa de e nog möjligt.. ;)hahaha... va ja vet så har du haft tränad kropp de senaste åren.. ;)hoppas du har det bra!!

2010-05-18 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0