Träning hit, träning dit.

Jag längtar efter gymmet ikväll. Jobb 10 - 18 innan dess, då våra vipdagar börjar. Hoppas på lite roligt att göra så dagen rusar iväg. Vilade benen igår då jag fick känningar i benhinnorna under måndagspasset, men idag gör jag ett försök till att piska dem! Det gäller att vara rädd om dem, åker man på någon skit kan man istället stå där med träningsförbud tråkigt länge ...

Kan förresten isen försvinna någon gång så jag utan risk att halka och slå ihjäl mig kan få börja gå mina morgonpromenader igen? :)

Kommentarer
Postat av: sara

håller med. vill ut och jogga men vågar inte! haha.

2010-03-17 @ 09:38:58
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: anonym..

vadå..? har du ingen balans..? ;)

2010-03-17 @ 10:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0