Skärpning!

Dålig uppdatering. Förlåt mig! (Även om det inte är så många som bryr sig). :) Ibland blir det så, blogginspiriationen försvinner typ. Får se till att ta lite nya bilder att publicera, för att piffa upp lite. Hittade förresten en fin blus igår att ha till leggings och snygga pjucks! Tyckte att den kunde passa till en kommande kryssning i maj, då det inte känns som att det är stället man klär upp sig till max men ändå vill känna sig snygg. Får se om jag kilar förbi och inhandlar den idag :)

I övrigt är livet bra. Träningen går bra! Motivationen är fortfarande på topp och för tillfället är livet mycket träning. Det enda jobbiga är att mina benhinnor fortfarande är småjobbiga så jag har inte vågat gå något på bandet på snart 2 veckor för att slippa något bestående problem. Får mycket bra ifrån vännerna också, och det känns som att vänskapen fortfarande växer <3! Kärlek till allt mys i livet!

Kommentarer
Postat av: anonym.

ja bryr mig.. :) så uppdatera varje dag!! :)

trevlig helg!

2010-03-26 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0