Kärlek i all ära.

Jag kommer alltid att vara en kärlekskrank. Jag kommer alltid att tycka kärlek är något av det vackraste. Jag kommer alltid att ha min bild av kärlek och hur jag vill att det ska kännas.

Var och såg på Valentines day igår med mina damer. Ett citat var något av det bästa jag hört på länge "Du måste att lära dig att älska hela personen, även de dåliga sidorna som inte är lika enkla att tycka om". Alla människor har brister, men vi är en person i helhet och för att vara med en person måste man acceptera hela paketet. Att sedan väga dåligt mot bra är en annan sak. Vissa personlighetsdrag är helt enkelt inte okej, eller passar inte just dig.

"Det vackraste jag vet är att älska och att älskas".

Kommentarer
Postat av: anonym..

men jag vet ju att ja e perfekt.. ;)haha

2010-03-04 @ 10:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0