Skön midsommarhelg som varit. :)

3 dagars ledigt var vad min kropp behövde. Inte ens ett gympass har jag dragit av, endast ett flertal promenader i det fina vädret. Mycket sol och även årets första dopp(flera stycken) har även avverkats under helgen. Jag överdriver om jag säger att det var skönt i vattnet, men jag har definitivt badat i kallare vatten än så! Man blir ju trots allt brunare av saltvatten sägs det, så jag hoppar nästan alltid i, oavsett om tårna somnar på köpet. :D

Mycket fotboll har det blivit också. VM är något speciellt, oavsett om man hejjar på lagen som spelar eller inte! Känns alltid "tomt" när ett mästerskap är över och det inte längre finns fotboll att kika på varje kväll. :) Jag njuter så länge det går!

Nu kallar duschen på mig efter den härliga morgonrundan. Jobb 10 - 18 idag och sedan ett efterlängtat gympass på det! Rygg och armar står på schemat. Blir ett mindre pass än vanligt denna vecka så jag får "trycka ihop" passen lite smått. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0