6:e Juni.

Efter gårdagen mår jag bättre. Trots insidenter och dåligt mående på flera håll känner jag idag en glädje över turen som fallit över mig i livet. Att mina vänner är de finaste som finns är det ingen tvekan om. Om du mår dåligt är tröst bara ett samtal bort. Jag finns där för dem, de finns där för mig, vi finns där för varandra. Vacker vänskap växer inte på träd! <3



Idag är det den 6:e juni, Sveriges nationaldag och idag tar ena kusinens dotter studenten. Långklänningen från Gina Tricot är på, solen skiner och jag känner bara att denna dag kommer att bli bra!

"Det handlar om att fånga ögonblicket. Stanna upp, lyssna och sug in alla intryck runt omkring dig. Glädjen finns alldeles runt hörnet".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0