Värme, på gott och ont :)

Vilken värme Sverige bjuder på! Det är inte det att jag inte tycker om värme, men allt i "för stor mängd" kan bli för mycket ibland. Jobbet är hemskt när det blir denna tryckande värme, och folk orkar ju knappt pröva kläder när det bara blir klibbigt och dant. Hade jag haft semester hade jag dock inte sagt nej tack en sekund :) Kommer bli något ledsen om vädret är dåligt v.30 när jag åker till Gotland!

Jobb 12 - 18 idag iallafall och sedan veckans sista gympass då resten av veckan bjuder på annat mys. Ser till att ta några morgonpromenader och vara duktig med maten så är det lugnt. Det blir inga 5 - 6 gympass i veckan som under vintern, nu finns det annat mys man vill göra istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0