Som ett barn i en godisaffär.

Barnsligt roligt! Hade inte varit på grönan på flera år innan igår, varför?! Ibland kände jag mig som ett barn i en godisaffär, helt sprallig i kroppen. Att jag vågade mig på alla attraktioner jag inte vågat förut (eller varit livrädd för) är ett under, även om jag hade en näradödenupplevelse under insaine-resan. Den var fan inte rolig! Extreme dock var en höjdare! Bergochdalbanan var också sweet! Vädret var grymt (men lite svettigt) och på kvällen när Legendaren John Fogerty entrade scen var grönan smockad vid stora scenen. Härligt att lyssna på, men varmt och efter en dag var man lagom mör i benen. :)

Och så han man såklart med ett par soltimmar innan man begav sig in, för att bättra på brännan lite. ;) Som det ser ut nu blir det sol och bad imorgon då det enligt tidningen ska bli 25 - 30 grader varmt :) Idag jobbar jag tyvärr 11 - 14 och därefter ska jag fixa till min risboll till hår. Bjuds dock på grill och mys ikväll då söta Sunne ska firas lite ute på Dalarö. :)

"Sommaren är till för att njutas av".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0