En bra-glad-dag!

Idag är jag glad, för idag är det fredag och sista arbetsdagen innan en ledig helg! Enligt tidningarna så ska vädret bli toppen och då vill inte jag missa en dag på stranden. :) Ska bara umgås med en vän och ha det mysigt i sommarvädret!

Förövrigt har träningen gått segt denna vecka, antagligen pga värmen. Varenda jäkla dag när jag går hem från jobbet är jag trött och har huvudvärk pga. den unkna luften och värmen i butiken. Med lite kaffe i kroppen lyckades jag dock igår med ett riktigt bra benpass som var behövligt för självförtroendet. Det mesta sitter i psyket, det handlar om att bestämma sig för att "nu ger du dig fan inte förrän du är helt slut".

"Jag litar på magkänslan, den brukar ha rätt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0