JAGVILLTRÄNA!

Jag är trött på att inte få träna när jag vill. Kan jag få bli helt frisk så jag kan få svettas bland de andra på gymmet?!
Det är typiskt mig att "skita lite i vad jag äter" när jag inte får träna. Det går lite hand i hand det där, bra mat och bra med träning. Den här veckan ska jag iallafall hålla mig, för till helgen bär det av till Norrköping och Grand Hotell. Vill ju känna mig fin i nyköpta underkläder!

Nu ska jag iallafall poppa lite musik och friska upp mig lite. Mys med Alex ikväll. <3 Fy vad jag längtar till våren när man kan sitta ute och ta en fika, ta mysiga promenader eller ha en härlig picknick eller annat skoj, bara på tu man hand eller med vänner. :) Det här grådaskiga vädret suger lite halvt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0