Sömn ÄR viktigt!

Efter en natt med ca: 9 timmars sömn känner jag mig piggare. Nu när träningen är igång är det viktigare än tidigare att försöka få lite fler timmar per natt, även om det alltid inte är lika lätt.

Jag är fixad, magen är mättad och nu sitter jag bara här och tar det lugnt innan jobb kallar 10 - 18 idag. Har varit bortskämd med korta dagar de senaste dagarna, men förhoppningsvis finns det något roligt att pillra med. :) Och ikväll väntar åter gymmet. Bröst och biceps står på schemat! :D (Biceps är som tidigare nämnt en av favoriterna på gymmet). Beroende på hur benen känns tar jag mig kanske en sväng på bandet också. Motivationen är kanon just nu!

"I många fall är du själv din egen största fiende".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0