Jag är med i matchen igen!

2 dagar senare, 2 pass rikare. Jag har saknat gymmet, verkligen! Känslan i kroppen är toppen när man får träna och äta bra. Det där med att äta bra är inte lika roligt när man inte tränar samtidigt. Kör inte fullt ut pga. förkylningen som varit, eller som rättare sagt fortfarande sitter i med sin rethosta och lite snuva. Låter mest kroppen känna att den lever för stunden. :)

Sitter med morgonkaffet bredvid och laddar upp. Ska vara otrogen mot mitt gym idag och köra på Sats istället. Börjar 13 idag och gymmet öppnar 15. WHY?! Helt dumma sommartider .. Man vill ju passa på att träna tidigt när man ändå har hela förmiddagen på sig, så det passar fint med ett gratispass på Sats som ligger 3 minuter hemifrån. :)

"Träning är glädje för mig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0