:)

Jag är glad. Mycket känns så bra och jag har mycket roligt att se fram emot! Om ett par veckor kommer vardagen förändras och vips så sitter jag där vid "skolbänken" igen. :) 1 ½ vecka kvar på jobbet innan jag går över till att bara jobba extra och bara den tanken är lite sjuk. Nu har man stått och bara sålt kläder i 2 år och helt plötsligt ska man inte göra det. Dock byter jag ut det mot något som är ganska mycket mer stimulerande och framför allt som kommer att vara min framtid. :D Jag tycker om att sälja kläder med dess kundkontakt, men jag ser inte mig själv stå i en butik i framtiden.

Jobb 10 - 18 idag iallafall och därefter ska jag bränna av ett axelpass på gymmet. :) Blir nog vila i 2 dagar sedan för att kroppen ska få återhämta sig då förkylningen inte ger med sig. Inget som påverkar träningen, men visst hade kroppen kanske tyckt bättre om mer vila, men inte jag. ;)


"Framtiden ligger i dina händer".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0