Ta det inte på för stort allvar.

Det finns för- och nackdelar med allt. Ta jobbet som ett exempel. Du jobbar mycket vilket resulterar i pengar, men jobbar man "för mycket" hinner man inte göra av med dem. Sätter du in mig i detta exempel (som för tillfället är väldigt shoppingsugen) så förstår ni slutresultatet. Är ändå glad över att jag fått in ett spartänk i mitt huvud, men man ska fortfarande få unna sig lite medans man kan. :)

Jobb idag igen då. 10 - 18, sedan väntar åter ett kärt besök på gymmet. Tror det är axlarnas tur att arbeta lite (eller mycket!). Slänger ev. in lite mage och ett av avslut på trampen också, beroende på vad jag känner för. Nu när benhinnorna känns helt okej vill jag inte anstränga dem för mycket.

Jag tänker 2 veckor .. ledigt, födelsedag, snart kryssning, därpå snart gotland och efter det firande för mig med härliga människor. Allt detta gör mycket jobb ännu lite lättare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0